Ben jij marketeer, communicatieadviseur of sales manager bij een technisch B2B bedrijf
en zou jij ook zo graag:
- Meer resultaat behalen uit je social media?
- Tijd besparen door het inzetten van slimme tools?
- Je online zichtbaarheid vergroten, zodat potentiële klanten jou leren kennen en weten wat je te bieden hebt?
- Een goede relatie onderhouden met je klant, zodat ze vanzelf naar je toe komen?
- Geld gaan verdienen met de inzet van social media?
En
- Heb je hoge verwachtingen van social media, maar brengen ze niet het gewenste resultaat?
- Heb je geen idee waar je de tijd vandaan moet halen om op social media actief te zijn?
- Ben je bang dat concurrenten zien wat je allemaal doet en voor wie je werkt?
- Vind je het lastig om iedere dag iets te posten op je social media?
- Ontbreekt het je aan een systeem en aan regelmaat?
Dat hoeft niet zo te zijn! Mijn naam is Jacqueline van Zetten en ik kan jou helpen met de inzet van social media marketing, zodat je stappen maakt met je social media, bouwt aan je merk, je kennis deelt en je expertstatus vergroot. Waarom dat belangrijk is?
Omdat ik uit eigen ervaring weet dat social media je veel kunnen brengen als ondernemer. De inzet van social media hebben mij en mijn bedrijf op de kaart gezet, zodat ik nu al met succes meer dan 12 jaar zelfstandig ondernemer ben.
Geloof me: ook voor mij is het lastig om tijd vrij te maken in mijn agenda om te werken aan mijn social media. Daarnaast ben ik niet opgegroeid met computers, internet en social media en ben ik niet altijd ondernemer geweest. Na mijn VWO diploma volgde ik een 1-jarige opleiding bij Schoevers.
De opleiding vond ik niet leuk, maar ik werd wel in 1 jaar tijd klaargestoomd voor het bedrijfsleven en kan blind typen in vier verschillende talen. Na Schoevers kwam ik terecht op de afdeling Global Marketing van een internationaal Hightech bedrijf en ontdekte het vak marketing & communicatie. Dat vond ik zo boeiend en inspirerend dat ik er in de avonduren een studie voor volgde.
Verandering
Toch kruipt het bloed waar het niet gaan kan. Na 17 jaar loondienst besloot ik in 2007 om voor mijzelf te beginnen. Ik kom uit een echte ondernemersfamilie en ondernemen zit in mijn bloed. Mijn grootouders hadden een bakkerij met winkel. Mijn ouders een fruitteeltbedrijf.
Als zelfstandig ondernemer werkte ik als interim marketing- en communicatiemanager bij (internationale) bedrijven in de Elektrotechniek, Energie, Technische Groothandel, ICT, Industrie, Installatiebranche en RailSector.
Zonder moeite opdrachten binnenhalen
Ik ben mij gaan richten op social-mediamarketing, omdat ik zelf de kracht ervan heb ervaren en nog dagelijks ervaar. Ik haal veel kennis op Facebook, LinkedIn en Twitter. Ik ontmoet er interessante mensen waar ik regelmatig in levenden lijve mee afspreek. Bovendien heb ik er prachtige opdrachten mee binnengehaald.
Ik weet uit eigen ervaring dat social media je veel kunnen brengen. Als je social media als technisch bedrijf strategisch inzet, kun je je onderscheiden van andere aanbieders. Je komt al vroeg in beeld bij jouw potentiële klanten. En je blijft doorlopend in beeld bij je huidige klanten.
Het is eenvoudig om via social media met de juiste doelgroepen in contact te komen en te blijven.
Zou jij ook willen weten hoe je met de strategische inzet van social media nieuwe markten verovert, in contact komt met je doelgroepen en meer leads binnenhaalt?
Weet jij niet hoe, maar zie je de meerwaarde ervan in en wil je leren hoe je dat doet?
Dan ben je bij mij aan het juiste adres.