Wil jij nu ook echt met je social-mediaplan aan de slag?
Juist in deze tijd is het belangrijk om in beeld te blijven bij je huidige klanten en al vroeg in beeld te komen bij jouw potentiële klanten zodat als het straks weer anders gaat mensen jou kennen, je vertrouwen en uiteindelijk ook bij je gaan kopen. Ofwel, blijf bouwen aan je Know-Like-Trust factor.
Op donderdag 23 april a.s. van 10.00 – 11.00 uur geef ik een nieuwe online Masterclass:
Hoe maak je een social-mediaplan?
Na deze Masterclass ontvang je de opname die je nog eens 1 maand kunt bekijken. Dus ook als je niet op 23 april aanwezig kunt zijn, schrijf je in.
Wat ga je leren?
- Je leert hoe je je online kunt profileren, naamsbekendheid en vertrouwen opbouwt, in contact blijft met je relaties, je netwerk uitbreidt en uiteindelijk hoe je geld kunt gaan verdienen met de inzet van je social media-activiteiten.
Wat is het resultaat?
- Je weet welke 7 strategisch stappen nodig zijn om een social-mediaplan op te zetten.
- Je kunt er direct mee aan de slag zodat je na deze crisis je bedrijf weer een boost kan geven.
Voor wie is deze Masterclass bedoeld?
- Voor iedereen die al op ad-hoc basis al bezig zijn met social media maar zich verder willen professionaliseren.
- Marketeers, communicatieadviseurs, salesmanagers of de verantwoordelijke voor de social media-activiteiten binnen het bedrijf, zelfstandig ondernemers overige geïnteresseerden.
Investering
€ 55,00, exclusief btw. Geen reiskosten en de opname blijft na afloop 1 maand beschikbaar.
Praktisch
- Volg deze online Masterclass live en stel je vragen of als je niet live aanwezig kunt zijn, schrijf je dan toch in.
- Na de sessie krijg je toegang tot de opname.
- De cursus is persoonsgebonden en blijft een maand beschikbaar.
- Volg de online Masterclass vanaf je werkplek op kantoor of vanuit huis.
- Je hoeft geen software te installeren