LinkedIn blijft veranderen. Sinds kort is de lay-out van je persoonlijke profiel gewijzigd. De lay-out bovenaan je profiel ziet er nu als volgt uit: De Contact Info (Contactgegevens) en het Aantal Connecties staat nu onder je Professional Headline en Gebied. (Kopregel en Area) Add Profiel Section (toevoegen van een Profielonderdeel). Deze functie vind je nu aan de ... Lees verder >
Instagram: slim om in te zetten als technisch B2B bedrijf?
Instagram is één van de snelst groeiende social-mediakanalen. Met 4,9 miljoen accounts staat Instagram op de 4e plek in het gebruik van social-mediakanalen in Nederland. Daarvan gebruiken 2,1 miljoen mensen Instagram zelfs dagelijks. Maar is het ook slim om Instagram in te zetten als technisch B2B bedrijf? Ik vertel je er alles over in mijn Kennis Webinar op 13 juni aanstaande om 11.30 ... Lees verder >
Benieuwd hoe Instagram werkt en wat je er zakelijk mee kunt? Schrijf je nu in voor mijn webinar
Online Masterclass: Nieuwe klanten aantrekken via social media
Ben jij marketeer, communicatieadviseur, salesmanager of verantwoordelijk voor social media bij een technisch bedrijf? > Heb je het gevoel dat je omzet laat liggen omdat je niet goed weet hoe je online nieuwe klanten aantrekt? > Zou je willen weten hoe je met de inzet van social media meer leads binnenhaalt? > Welke strategieën helpen om geld te verdienen? > Hoe je deze ... Lees verder >
LinkedIn live en nieuwe iconen
LinkedIn is met 4,6 miljoen accounts in Nederland het grootste zakelijke netwerk. Het is een geweldig social-mediakanaal waarmee jij als persoon en als bedrijf jouw online zichtbaarheid verhoogt, je netwerk vergroot en op een makkelijke manier in contact komt met nieuwe klanten en relaties. LinkedIn blijft zich voortdurend vernieuwen en binnenkort komen onderstaande functies ... Lees verder >
Wil je nieuwe klanten aantrekken via LinkedIn? Kijk dan eens naar mijn LinkedIn training
Hoe krijg jij de Trust factor?
Als je online meer klanten wilt aantrekken is het belangrijk om te bouwen aan je Know-Like-Trust factor. In mijn vorige blogs heb ik je de stappen laten zien die nodig zijn om de Know en Like factor te verkrijgen. Uiteindelijk gaat het allemaal over het opbouwen van vertrouwen (Trust factor) zodat mensen jouw producten en diensten gaan kopen. Hoe werk je aan de Trust factor? ... Lees verder >
Hulp nodig met het verkrijgen van de Know-Like-Trust factor? Neem contact op voor de mogelijkheden